Aidosti Oy 3485804-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita ja palveluja yksityishenkilöille Suomeen.
Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Tuotteiden hinnat ilmoitetaan euroina ja ne sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot:
sähköposti: anu@aidosti.fi
puhelin: 044 5766 388
postiosoite: Alpuumintie 1A, 84100 Ylivieska
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet / palvelut valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin.
Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Ostetut tuotteet / palvelut tulee maksaa aina kokonaisuudessaan, myös osamaksulla ostettaessa.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy.
Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle.
Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Lue lisää Visma Paysta tästä.
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, mobiililompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Tarkemmat tiedot maksutavoista löydät tästä.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
sähköposti: helpdesk@vismapay.com
puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa.
Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle.
Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Palautukset
Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Asiakkuus on aina henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää tai vuokrata toiselle henkilölle.Mikäli et pysty käyttämään ostamaasi palvelua / tuotetta (esim.valmennus) sovimme asian ratkaisemisesta aina tapauskohtaisesti, jokaiselle osapuolelle reilulla tavalla.
Koska asiakkuudet ovat henkilökohtaisia, kulunvalvonnan PIN-koodia saa käyttää vain sen käyttöönsä ostanut henkilö. Mikäli se on ostettu Neurosonic- varauksen jakamista varten, ostoksen tekijä on vastuussa sisälle päästämistään henkilöistä. Ovista ei saa päästää muita ylimääräisiä henkilöitä sisälle. Tiloissamme on kameravalvonta, sekä sisällä että ulkona.
Alaikäraja Hengähdyshetkiä- tunneille on 13 vuotta. Neurosonic- huoneen käyttöön ei ole ikärajaa, mutta alle 18- vuotiaat toimivat aina huoltajansa vastuulla. Valmennuksiin alaikäraja on 18 vuotta.
Saapuessasi tiloihimme, jätäthän ulkokenkäsi kenkähyllyyn.
Asiakkailtamme odotamme siisteyttä ja hyviä käytöstapoja.
Tupakointi, nuuskan, alkoholituotteiden, huumeiden tai muiden päihdeaineiden käyttö ei ole sallittua tiloissamme.
Jos asiakas tahallisesti vahingoittaa yrityksen kalustoa, kiinteistöä tai irtaimistoa, hän on velvollinen korvaamaan vahingon täysmääräisesti.
Mikäli huomaat tiloissamme tai laitteissamme jotain huomautettavaa, pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan siitä henkilökunnalle, jotta voimme korjata asian.
Hengähdyshetkiä- tunneilla tulee olla ajoissa paikalla. Myöhästyneitä emme päästä sisälle saliin, sillä myöhästyessä häiritset muita asiakkaita, menetät itse ison hyödyn treenistä ja saatat aiheuttaa vaaratilanteen.
Pyrithän minimoimaan matkapuhelimen käytön tiloissamme ja hoidat tärkeät puhelusi mieluiten tilojemme ulkopuolella. Puhelimet ovat kokonaan kiellettyjä Hengähdyshetkiä- tuntien aikana.
Selfieiden ottaminen yrityksemme tiloissa (tuntien ulkopuolella) on sallittua, kuitenkin muiden asiakkaiden yksityisyyttä kunnioittaen. Muiden kuvaaminen ilman asianmukaista lupaa on ehdottomasti kiellettyä, julkaisusta puhumattakaan.
Pyydämme välttämään ylimääräistä tuoksujen käyttöä astmasta, allergioista ja tuoksuyliherkkyyksistä kärsivien asiakkaidemme vuoksi.
Asiakas on itse vastuussa omasta turvallisuudestaan, annettujen ohjeiden mukaisesti. Kaikki liikkuminen Aidosti Oy:n tiloissa tapahtuu asiakkaan omalla vastuulla. Asiakkaan tulee noudattaa esillä olevia laitteiden käyttöohjeita (Neurosonic) ja muuta annettua ohjeistusta. Esimerkiksi Hengähdyshetkiä- tunneilla tulee noudattaa ohjaajan ohjeita kaikkien turvallisuuden vuoksi. Aidosti Oy ei vastaa asiakkaiden omaisuudesta, loukkaantumisesta tai onnettomuudesta yrityksen tiloissa tai sen alueella. Aidosti Oy ei siis vastaa henkilövahingoista tai aineellisista vahingoista, jotka aiheutuvat asiakkaalle tai tämän omaisuudelle. Asiakkaan tulee huomioida, että Aidosti Oy:lla ei ole aina henkilökuntaa paikalla. Aidosti Oy:lla on asianmukainen toiminnan vastuuvakuutus, asiakas vastaa itse vakuutuksistaan.
Mikäli asiakas ei noudata sääntöjämme ja ohjeitamme tai muutoin käyttäytyy hyvien tapojen vastaisesti toisia asiakkaita ja/tai henkilökuntaamme kohtaan, voidaan asiakkuus tapauskohtaisesti jäädyttää määräajaksi tai perua kokonaan. Tällöin mahdollisia suoritettuja maksuja ei makseta takaisin.
Asiakas on aina velvollinen ilmoittamaan Aidosti Oy:lle oikean nimen, puhelinnumeron sekä osoitteen, ja niiden mahdollisista muutoksista.
Asiakas on velvollinen noudattamaan yleisiä sopimusehtoja.
Aidosti Oy voi harkintansa mukaan joko keskeyttää tai päättää asiakkuuden maksamattomien laskujen, yrityksen ilmapiiriin sopimattoman käytöksen tai muiden vakavien sääntörikkomusten vuoksi.
Aidosti Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hintojen muutokset ilmoitetaan Aidosti Oy;n verkkosivuilla, ja ne astuvat voimaan ilmoituspäivää seuraavan kuun alusta lukien.
Aidosti Oy:lla on oikeus yksipuolisesti muuttaa näitä yleisiä sopimusehtoja. Kulloinkin voimassa olevat yleiset sopimusehdot löytyvät aina Aidosti Oy:n verkkosivuilta.
Aidosti Oy:lla ei ole velvollisuutta hyvittää asiakkaan maksamia maksuja, mikäli se joutuu hetkellisesti sulkemaan yrityksen tilan kokonaan tai osittain siellä suoritettavien välttämättömien huoltotöiden tai muiden vastaavien syiden vuoksi.
Aidosti Oy:lla on oikeus siirtää sopimus kolmannelle osapuolelle ilman jäsenen nimenomaista suostumusta.
Aidosti Oy ei ole vastuussa ylivoimaisista esteistä, jotka estävät tai rajoittavat asiakasta käyttämästä yrityksen tiloja. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan sellainen tapahtuma, jota Aidosti Oy ei ole voinut ennakoida tai estää kohtuullista huolellisuutta noudattaen. Ylivoimaisia esteitä ovat esimerkiksi sota, epidemiat, pandemiat, sisäiset levottomuudet, luonnonmullistukset, yleinen liikenteen tai tietoliikenteen keskeytyminen, lakko tai muu yhtä merkittävä ja epätavallinen syy.
Noudattamalla sääntöjä varmistat mukavat palautumishetket kaikille. Kiitos kunnioituksesta!